Πολιτική επιστροφής προϊόντων

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

1. Όροι επιστροφής

1. Η επιστροφή της παραγγελίας σας πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Υποχρεούστε να αποστείλετε έγγραφη κοινοποίηση της υπαναχώρησης σας στην ακόλουθη δ/νση: αντίγραφο των πληροφοριών που κρατούμε για εσάς με πιθανή οικονομική σας επιβάρυνση, θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο θα συμπληρώσετε στην αυτοματοποιημένη φόρμα που βρίσκεται στη σελίδα «Επικοινωνία» ή φαξ στο 210 2705758, ή επιστολή στη διεύθυνση 17ο χλμ. Ε.Ο Αθηνών-Λαμίας & Καλαμάτας 2 14564, Ν. Κηφισιά Αθήνα με την ένδειξη TENA ηλεκτρονικό κατάστημα.

2.     Η συσκευασία να είναι άθικτη, να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης.

 

2. Διαδικασία επιστροφής

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει, ένα έγγραφο στο οποίο παραθέτετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν. Eφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, θα σας γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με τον ίδιο κωδικό.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών, 48ο χλμ ΕΟ Αθηνών-Λαμίας, Αυλώνας.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας, όπως ελαττωματικό προϊόν, ή αποστολή λάθους προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ίδιου.